Versjonslogg - v0.19.0
Denne oppdateringen gjør det enklere å registrere timer, finne informasjon raskere og håndtere produktdokumentasjon mer effektivt. Vi har også gjort flere forbedringer i mobilappen og fikset en rekke feil for en mer stabil opplevelse.
Ny timeoversikt med kalender 🗓️
Vi har lansert en ny side for timeregistrering som gir deg full oversikt over arbeidstimene dine. Med en kalenderbasert visning blir det enklere å registrere timer, planlegge arbeid og sørge for at alt er levert riktig.
Supersøk – finn alt på ett sted! 🔎
Navigering og informasjonsinnhenting har aldri vært enklere! Med vår nye søkefunksjon kan du søke på tvers av hele systemet, inkludert:
✔️ Ordre
✔️ Prosjekter
✔️ Kunder
✔️ Bygg
✔️ Brukere
…og mer!
Dette betyr at du ikke lenger trenger å klikke deg gjennom flere menyer – bare søk, og få svar umiddelbart! For å bringe opp supersøk, kan du trykk ctrl + p, eller cmd + p på mac.
EPD og produktdokumentasjon i zip-eksport 📄
Når du laster ned dokumentasjon fra en faktura, vil vi nå automatisk inkludere produktinformasjon som:
• EPD (Environmental Product Declarations)
• Teknisk datablad
• Ytelseserklæringer
• FDV-dokumentasjon
Dette gjør det enklere å samle all nødvendig produktdokumentasjon på ett sted, noe som sparer tid og reduserer risikoen for å mangle viktig informasjon. Dette forutsetter at du har lagt inn NOBB-nummer på produktene som anvendes.
🔧 Forbedringer
• La til en ny knapp for å laste ned avvik i en zip-fil.
• La til manglende navn på avvik i avviksoversikten.
• Forbedret stabiliteten på knapper i avviksskjemaet.
• La til en kontekstbevisst ordrefiltreringsknapp som viser om ordrene er filtrert etter prosjekt eller ikke.
• Ordrenummer vises nå i ordrevelgeren for enklere identifisering.
🐛 Feilrettinger
• Rettet et problem hvor serviceenhet-rapporter noen ganger manglet kundeinformasjon eller viste feil bygg.
• Rettet feilposisjonering av notater og installasjoner i Excel-eksporten av passiv branntetting.
• Rettet et problem hvor skjemaer ikke alltid viste riktig valideringsstatus.
• Sikret at riktig antall registrerte timer og avvik vises på hjemskjermen etter oppdatering.
• Fikset et problem hvor avvik popupen ikke ble lukket når man trykket på dem.

"Jeg har sett altfor mange selskaper som håndterer alt for mange ulike programvarer – i tillegg til eldre system og Excel-ark som skal sys sammen. Dibbel er her for å gjøre en reell forskjell. Øke effektiviteten og få trygghet på at økonomien er under kontroll."
Dennis Hagström, grunnlegger av Dibbel